loading...
بزرگ ترین وبسایت دانلودی ...
admin بازدید : 17 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

East Tec Eraser1 نرم افزار پاکسازی کامل ردپا East Tec Eraser 2014 11 0 7 100

East-Tec Eraser 2014 11.0.7.100 شاید از کامپیوتری که استفاده میکنید افراد دیگری نیز استفاده میکنند،شاید بخواهید اطلاعات محرمانه شما مخفی باشد یا کسی متوجه نشود شما در کامپیوتر و اینترنت خود چه کارایی کرده اید.با نرم افزاری که قصد معرفی ان را در میهن دانلود داریم اینکار برای شما آسان میشود.East-Tec Eraser نام نرم افزاری می باشد که تمامی اطلاعات محرمانه و ردپای شما را از بین میبرد و از دیدگاه دیگران مخفی نگه می دارد.از جمله اطلاعاتی که مخفی میکند: تاریخ وصل شدن،اسنادی که باز کرده اید،کوکی ها ،چت شما در اتاق های چت و … می باشد.این نرم افزار به گونه ای پاکسازی میکند که امکان بازیابی انها وجود ندارد.پس با خیال راحت میتوانید از این برنامه استفاده کنید.

admin بازدید : 18 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus Premium نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus Premium 10 0 5 9 Final

 

Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.9 Final یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد.این نرم افزار که با نام اختصاری DAP شناخته می شود سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را تا سه برابر واقعی افزایش می دهد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار پس از نصب به صورت خودکار به مرورگر های اینترنتی سیستم افزوده می شود و کاربران می توانند به راحتی همه نوع فایلی را از اینترنت دانلود کنند. DAP با تمامی ارتباط هاي اينترنتي مانند CABLE، DSL/ADSL ، T1 ، DIAL-UP سازگار است.شیوه این نرم افزار مدیریت دانلود،تکه تکه کردن داخلی فایل ها است که باعث می شود پروسه دانلود در زمان بسیار سریعتری انجام گیرد.به طور حتم می توان این دانلود منیجر را یکی از پرطرفدارترین ها دانست زیرا بر طبق آخرین خبر ها دارای 180 میلیون کاربر بوده است.از ویژگی های مناسب این نرم افزار می توان به قابلیت Resume یا ادامه دادن دانلود های متوقف شده،قابلیت زمان بندی دانلود ها، مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده، انتخاب پوسته هاي مختلف و… اشاره کرد.نرم افزار با تمامی مرورگر های اینترنتی مانند Netscape, Internet Explorer, Opera و Firefox سازگار است.

admin بازدید : 11 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

VLC Media Player1 نرم افزار پخش فایل های ویدئویی VLC Media Player 2 1 3 Final x86/x64

VLC Media Player 2.1.3 Final امروزه با پیشرفت فناوری، فایل های ویدئویی در فرمت ها و رزولیشن های مختلفی عرضه می شوند.لذا پیدا کردن نرم افزاری کم حجم وکاربردی که قابلیت پخش اکثر فرمت های فایل های ویدئویی را داشته باشد دشوار است.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،پلیری قدرتمند با حجم بسیار کم (در مقایسه با سایر نرم افزار مشابه) را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. VLC Media Player نرم افزاری است قدرتمند که بدون اغراق قابلیت پخش 99 درصد فیلم ها و ویدئوها را داراست.همانطور که می دانید برای پخش فیلم های دی وی دی و بلوری نیاز به نصب نرم افزار های مخصوص این گونه فیلم ها دارید.اما با نصب این نرم افزار می توانید پلیری جامع و قدرتمند را در سیستم خود داشته باشید که قادر است فیلم های دی وی دی،بلوری و ویدئو ها با فرمت های مختلف را با کیفیت بسیار بالا پخش کند.علاوه بر پخش قدرتمند،این نرم افزار قادر است تا ویدئو های شما را نیز به فرمت های مختلف تبدیل کند.این نرم افزار در زمان کم پخش خود شاهد دانلود های چند صد هزاری کاربران بوده است.

admin بازدید : 13 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

فعالیتهای دشوار و ساخت و ساز ساختمانهای عظیم را تجربه کنید،یک بازی شبیه سازی با قدرت تشابه بالا همراه با استفاده از فیزیک و ماشین آلات سنگین شما را به چالش خواهد کشاند،پروژه های بزرگ را انجام دهید و تجارت کنید. به وسیله این بازی زیبا , به عنوان یک رئیس شرکت ساخت و ساز شناخته می شوید و باید مهارت های خود را در این رشته به دید همگان بگذارید . تخریب خانه های قدیمی , پر کردن پایه های ساختمان ها با بتن و ساختن بناهای جدید را می توانید به صورت کامل در این بازی تجربه کنید . پشت دستگاه های مختلف ساخت و ساز نشسته از کامیون بارگیری گرفته تا جرثقیل های غول پیکر , مهارت خود را به رخ دیگران بکشید . هرچه بیشتر و بهتر طرح های عمرانی را به پایان برسانید , باعث می شود پول بیشتری به دست آورده و قراردادهای بزرگتری را با سایر مشتریان خود منعقد کنید همچنین می توانید تجهیزات و وسایل پیشرفته تری را نیز تهیه نمایید.

Construction Machines 2014 PC-TiNYiSO

 

Construction Machines pc cover دانلود بازی Construction Machines 2014 برای PC

admin بازدید : 11 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

اسم من جک هست. فامیل واقعیم رو نمی دونم. شک و تردید چیزی هست که به من اعطا شده. شاید هم از طرف والدینم نباشه. میگن که هرکسی داستان خودش رو برای روایت کردن داره. ولی این یه حقیقت ناقص و نصفه هستش. ما اونقدر روی خودمون متمرکز هستیم که بقیه ی داستان ها و ماجراها رو از یاد می بریم. اونایی که با یه دیدگاه گسترده تری نوشته شدن. جایی که داستان ما فقط یک بخش از این ماجراها میتونه باشه. جایی که ما فقط یک نقش رو ایفا می کنیم.  در زندگی واقعی هر داستانی به داستانی دیگه مربوط هستش و نمیتونین بگین که یکی از بقیه مهم تر هست. من نقش خودم رو در حد توانم خوب اجرا کردم ولی می دونم در نبود سایر بازیگران نمی تونستم این نوشته رو بنویسم. من سعی می کنم داستانم رو بیان کنم و تمام دقتم رو میزارم تا نشون بدم که داستان من مهم ترین داستان نیست! شاید باید از همینجا شروع کنیم. همین خانه ی قدیمی! بعضی از مردم به اون خانه ی ارواح یا خانه ی عروسکی میگن. میتونین هرچی دوست دارین اونو بعدا اسم بزارین. ولی الان، اسمش همون خانه ی قدیمی هست.

Haunted Memories Episode 2: Welcome Home PC-FLT

 

Haunted Memories Ep02 pc cover دانلود بازی Haunted Memories Episode 2: Welcome Home برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 787
  • بازدید کلی : 17,373